×
×
جدیدترین‌‌ها

شادمهر:
کمیسیون آموزش دریافتی اساتید دانشگاه آزاد را پیگیری می‌کند

  • کد نوشته: 18787
  • شهریور 14, 1400
  • یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی در پرداخت مطالبات اساتید تاکید کرد: این کمیسیون تلاش دارد از هفته جاری در جهت ساماندهی این حوزه اقدام کند.
    کمیسیون آموزش دریافتی اساتید دانشگاه آزاد را پیگیری می‌کند

    به گزارش نخست نیوز ، امانقلیچ شادمهر ، بیان کرد: حقیقتا با توجه به اینکه وضعیت دانشگاه آزاد در پرداخت حقوق اساتید آشفته می باشد، این مهم رسیدگی هر چه سریع تر را می طلبد، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم اخیرا با تاکید بر دو موضوع طرح“ساماندهی نظارت بر دانشگاه آزاد اسلامی”و “تحقیق و تفحص از این دانشگاه”سعی داشته در مسیر رفع مشکلات این حوزه قدم های مؤثری بردارد.

    وی افزود: در جلسات بررسی این مباحث آقای طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مسئولان این حوزه حضور داشتند، اکنون هم طرح ساماندهی نظارت بر دانشگاه آزاد اسلامی را در دست بررسی قرار دارد.

    نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مستمرا همراه با آقای منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات ضمن مکاتبه با مسئولان این حوزه پیگیر رفع مشکلات بوده ایم، متاسفانه دریافتی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دریافتی هیات علمی دیگر دانشکاه ها اصلا قابل قیاس نیست، در خصوص رفع مشکلات این حوزه هم طرحی را در آینده در دستور کار خواهیم داشت.

    شادمهر در پایان اضافه کرد: با آغاز جلسات کمیسیون در این هفته به صورت جدی مشکلات دانشگاه آزاد را پیگیری خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا مشکلات این حوزه نیز سریعا حل و فصل شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *