×
×
جدیدترین‌‌ها

فیروزی پوربادی:
حل مشکلات اقتصادی مهمترین مطالبه مجلس از وزرای دولت است

  • کد نوشته: 18325
  • شهریور 9, 1400
  • یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حل مشکلات معیشتی مردم به دنبال تورم ایجاد شده، مهم ترین مطالبه ای است که وزرای دولت باید با جدیت برای تحقق آن گام بردارند.
    حل مشکلات اقتصادی مهمترین مطالبه مجلس از وزرای دولت است

    به گزارش نخست نیوز ، رحمت الله فیروزی پوربادی ، درباره انتظارات مجلس از وزرای دولت سیزدهم بیان کرد: مهم ترین انتطارات نمایندگان از وزرای دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است، امروز مردم در بخش های مختلف با مشکل روبه رو هستند و لازم است وزرای هر بخش با جدیت برای حل مشکلات گام بردارند.

    وی در ادامه با بیان اینکه هر یک از وزرا باید مشکلات را شناسایی و آن ها را ریشه یابی کنند، اظهار کرد: امروز مردم به شدت تحت فشار اقتصادی هستند؛ وزرای اقتصادی دولت باید در جهت حل مشکلات ایجاد شده به دنبال تورم و گرانی کالاها و همچنین مشکل مردم در تامین مسکن، گام بردارند.

    این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امروز معلمان و دانشگاهیان نیز با مشکلاتی روبرو هستند که لازم است وزرای مربوطه در ابتدا نسبت به تکالیف خود آگاه شده و سپس برای حل مشکلات به دنبال راه حل عملیاتی باشند.

    نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی، ایجاد بستر مناسب برای اشتغال زایی، تلاش برای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از جمله مباحثی است که وزرای منتخب باید برای تحقق آنان با جدیت گام بردارند.

    فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: اگر شعار اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری چندین سال بر روی آن تاکید داشته اند، محقق گردد بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی مرتفع می گردد. برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید پایه های اقتصادی کشور تقویت شده و به سمت تولید کالاهای صادرات محور حرکت کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *