×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری شصتمین جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی

  • کد نوشته: 18022
  • شهریور 6, 1400
  • به گزارش نخست نیوز ، شصتمین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل و روسای ستادی در محل دفتر این معاونت برگزار شد. در این جلسه در خصوص موضوع سواد رسانه و همچنین برگزاری دوره های […]

    برگزاری شصتمین جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی

    به گزارش نخست نیوز ، شصتمین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل و روسای ستادی در محل دفتر این معاونت برگزار شد.
    در این جلسه در خصوص موضوع سواد رسانه و همچنین برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاران، مدیران رسانه با موضوع سواد رسانه ای بحث و تبادل نظر گردید

    افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز کارمند به همه کارمندان ،از تلاش و کوشش همکاران در حوزه معاونت فرهنگی تقدیر و تشکر نمود .
    وی ضمن تبریک رای اعتماد نمایندگان انقلابی درمجلس شورای اسلامی به وزیر فرهنگ وارشاداسلامی جناب آقای دکتر اسماعیلی خاطر نشان کرد:
    رای اعتماد به وزیر پیشنهادی همراهی بادولت مردمی ایران قوی است . برای ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی بیش ازپیش به مردم وکمک به دولت از همه توان خود در معاونت وهمراه نمودن صنوف واصحاب فرهنگ ورسانه استفاده خواهیم کرد .

    برچسب ها ️افشین تحفه گر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *