×
×
جدیدترین‌‌ها

مچ اندازی بانوان بر گردن نماینده خراسان رضوی

  • کد نوشته: 17883
  • شهریور 4, 1400
  •  نخست نیوز – مجیدخروشی– درروز نخست مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا، چهار تن از ملی پوشان بانوان ایران در بخش مستر شرکت کردند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند. بر اساس این گزارش مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور 12 تیم و بیش از 500 ورزشکار در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد […]

    مچ اندازی بانوان بر گردن نماینده خراسان رضوی

     نخست نیوز مجیدخروشی– درروز نخست مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا، چهار تن از ملی پوشان بانوان ایران در بخش مستر شرکت کردند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

    بر اساس این گزارش مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور 12 تیم و بیش از 500 ورزشکار در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد و در روز نخست رقابت ها در بخش مستر نماینده خراسان رضوی موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

    به گفته تبریزی نایب رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان  مریم مهران فرد نماینده خراسان رضوی در وزن ۸۰ کیلوگرم توانست در دو دست راست و چپ به مدال طلا دست پیدا کند.

    تیم ملی مچ اندازی بانوان ایران برای نخستین بار به مسابقات آسیایی اعزام شده است.

    عضو تیم ملی مچ‌اندازی بانوان ایران گفت: حضور و کسب مدال طلای مسابقات آسیایی تجربه و افتخار بزرگی برایم بود و امیدوارم با حمایت‌های لازم، شاهد حضور و قهرمانی‌های بیشتر بانوان ایران در این رشته ورزشی باشیم.

    مریم مهران‌فرد در خصوص کسب ۲ مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی بانوان آسیا اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان یکی از اعضای تیم ملی مچ‌اندازی بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشتم. تجربه بزرگی برایم بود و دوست داشتم حضور در چنین مسابقاتی را تجربه کنم. خوشبختانه توانستم ۲ مدال طلا در دسته مستر وزن ۷۰ کیلوگرم کسب کردم.

    وی افزود: از همه مسوولانی که از تیم ملی مچ‌اندازی بانوان حمایت کردند، تشکر می‌کنم. پورآزاد، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی، هم کمک‌ زیادی به من کرد تا بتوانم حضور قدرتمندی در آسیا داشته باشم. برخی هزینه‌های آمادگی و تمرینات را خودم متقبل شدم اما عمده هزینه‌ها توسط فدراسیون و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان پرداخت شد.

    عضو تیم ملی مچ‌اندازی بانوان ایران بیان کرد: از همان دوره اولی که مسابقات مچ اندازی در استان برگزار شد، استقبال خوبی از سوی بانوان صورت گرفت. مسلما اگر حمایت‌ها ادامه‌دار باشد، می‌توانیم شاهد حضور بیشتر بانوان در این رشته ورزشی باشیم.

    مهران‌فرد عنوان کرد: مسابقات لیگ مچ‌اندازی بانوان را در پیش‌ داریم. ظاهرا قرار است سال آینده مسابقات لیگ به صورت بین‌المللی برگزار شود.

    وی گفت: مچ اندازی یک رشته تخصصی و سنگین است که به هیچ عنوان کم‌هزینه نیست. باید تمرینات ویژه و مصرف مکمل‌ها در دستور کار ورزشکاران باشد که هزینه‌های نسبتا زیادی را به دنبال خواهد داشت اما مسلما اگر از ورزشکاران حمایت شود، استعدادهای زیادی در خراسان رضوی حضور دارند که می‌توانند مدال‌آور باشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *