×
×
جدیدترین‌‌ها

مرگ سه بیمار دیگر در سمنان

  • کد نوشته: 17611
  • شهریور 1, 1400
  • سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ سه بیمار دیگر در اثر ابتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد.
    مرگ سه بیمار دیگر در سمنان

    به گزارش نخست نیوز ، حبیب الله خجسته پور  با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای مقابله با این همه گیری اظهار کرد: با وجود این تلاش ها در شبانه روز گذشته 362 مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

    وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته 260 مبتلای به کووید۱۹ نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 107 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: هیچ مشکلی در پذیرش مبتلایان در بیمارستان های سطح استان وجود ندارد.

    وی ضمن هشدار در خصوص سیر صعودی کروناویروس در استان اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 102 بیمار جدید در بخش کرونای بیمارستان های این استان بستری شدند.

    خجسته‌پور با اشاره به شمار بستری‌های فعلی در مجموعه تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع 737 بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به کرونا در بخش‌های کرونای بیمارستان های این استان بستری هستند.

    جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص رشد مبتلایان و بستری‌ها در این استان از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

    برچسب ها سمنان کرونا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *