×
×
جدیدترین‌‌ها

نظری در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات:
زارع‌پور شفافیت ندارد

  • کد نوشته: 17483
  • مرداد 31, 1400
  • نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زارع پور روحیه شفافیت ندارد، گفت: سابقه وزیر پیشنهادی ارتباطات متناسب با این وزارتخانه پر پول و گسترده نیست.
    زارع‌پور شفافیت ندارد

    به گزارش نخست نیوز ، سید غنی نظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،گفت: در وهله اول باید بگویم که ما از رئیس‌جمهور برای آنکه در کابینه پیشنهادی خود از ظرفیت آذربایجان استفاده نکرده، گله‌مندیم.

    وی درباره برنامه‌های عیسی زارع‌پور،افزود: سابقه گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با این وزارتخانه سنخیتی ندارد و وی نمی‌تواند این وزارتخانه را به خوبی اداره کند.

    نماینده مردم خلخال در مجلس با بیان اینکه تجربه و نخبگی به تنهایی کافی نیست و باید وزرا تجربه لازم را هم برای تصدی وزارتخانه‌ها داشته باشند، تصریح کرد: زارع‌پور در شبکه‌های مجازی کشور و شبکه‌های خارجی عضو نیست که یا با موبایل خودش در این شبکه‌ها عضو نشده یا آنکه به این پلتفرم‌ها اعتقادی ندارد.

    نظری ادامه داد: کارگران مخابرات روستایی مشکلات بسیار زیادی دارند اما در برنامه گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مشکلات آنان تدبیری اندیشیده نشده است.

    وی افزود: علاوه بر این، عیسی زارع‌پور با چالش‌های اساسی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات روبرو نشده و تجربه کافی در این زمینه ندارد.

    نماینده مردم خلخال در مجلس بیان کرد: یکی دیگر از ضعف‌های گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فقدان روحیه شفافیت در وی است به گونه‌ای که در یک کمیسیون می‌گوید با طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مخالف است و در کمیسیون دیگر از جمله کمیسیون فرهنگی که اکثر اعضای آن با این طرح موافق هستند، موافقت خود را اعلام کرده بنابراین باید به صورت شفاف موضع خود را در این باره مطرح کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *