×
×
جدیدترین‌‌ها

آخرین ضربه «مشکلات» بر پیکر استقلال

  • کد نوشته: 16864
  • مرداد 23, 1400
  • کارشناس فوتبال کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه آبی‌ها فصل پر از حاشیه و مشکلات پرتعداد را تجربه کردند، گفت: آخرین ضربه را استقلال از مشکلاتش خورد و قهرمان جام حذفی نشد.
    آخرین ضربه «مشکلات» بر پیکر استقلال

    به گزارش نخست نیوز شاهین بیانی با اشاره به عملکردی که آبی پوشان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر و جام حذفی داشتند، گفت: استقلال یک فصل پر از تنش و حاشیه را پشت سر گذاشت، تیمی که از ابتدای لیگ تا پایان جام حذفی هر روز یک حاشیه برایش درست شد.

    وی در تشریح موانعی که سر راه آبی پوشان قرار داشت گفت: مشکلات مالی، اختلاف مدیرعامل و سرمربی، جابجایی و تغییرات زیاد در هیات مدیره و کادر فنی همه باعث شد تا آبی‌ها نتوانند فصل را با آرامش سپری کنند و بالاخره مشکلات ضربه آخر را به این تیم زد و اجازه نداد قهرمان جام حذفی شود.
    این کارشناس فوتبال در مورد این که دلایل این ناکامی و نرسیدن استقلال به عنوان قهرمانی چیست و چه کسانی مقصر هستند، گفت: بازیکنان و کادر فنی استقلال مقصر نیستند. آنها در سخت ترین شرایط به عشق هواداران و موفقیت استقلال از جان مایه گذاشتند اما متاسفانه مشکلات مالی و بی توجهی هایی که مدیریت باشگاه به بازیکنان و کادر فنی داشت و اختلافاتی که هر روز بیشتر می شد باعث شد استقلال نتواند به آنچه مد نظرش بود دست پیدا کند و در پایان هم شاهد این بودیم که آبی ها نتوانستند جام را بالای سر ببرند و دل هواداران را شاد کنند.

    بیانی تاکید کرد: لیگ برتر و جام حذفی برای استقلال تمام شد حالا با تغییر دولت و به طور حتم آمدن وزیر ورزش جدید باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای استقلال رخ خواهد داد.

    آخرین ضربه «مشکلات» بر پیکر استقلال/بازیکنان و سرمربی مقصر نبودند

    این پیشکسوت استقلال در پایان گفت: این تیم کمتر از یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان به مصاف الهلالی برود. تیمی که هر روز یک بازیکن صاحب نام را به خدمت می گیرد. بنابراین هواداران باید انتقادها را کنار گذاشته تا مجیدی و همکارانش بتوانند تیم را برای دیدار برابر الهلال عربستان از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آماده کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *