×
×
جدیدترین‌‌ها

آیا مدافع پدیده، پرسپولیسی می‌شود؟

  • کد نوشته: 16567
  • مرداد 20, 1400
  • باشگاه پرسپولیس در حالی به جذب علی نعمتی علاقه دارد که قرارداد این بازیکن با باشگاه مشهدی به نظر می ‌رسد او را از پرسپولیسی شدن دور کند.
    آیا مدافع پدیده، پرسپولیسی می‌شود؟

    به گزارش نخست نیوز، باشگاه پرسپولیس روز گذشته در حالی نقل و انتقالات خود را با جذب علیرضا ابراهیمی آغاز کرد که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تاکید زیادی روی جذب دو مدافع دارد. بعد از ابراهیمی، علی نعمتی گزینه دوم سرمربی پرسپولیس بود.

    این بازیکن از نیم فصل لیگ بیستم مد نظر باشگاه پرسپولیس بود و باشگاه در آن مقطع به باشگاه پدیده برای خرید این بازیکن نامه زد که مورد موافقت رحمتی و مسوولان تیم مشهدی قرار نگرفت.

    با این حال بار دیگر باشگاه پرسپولیس به جذب این بازیکن علاقه نشان داد و او روز گذشته به باشگاه آمد تا مذاکراتش را از سر بگیرد. باشگاه به این بازیکن اعلام کرد که خودش برای رضایتنامه اقدام کند و در صورتی که بتواند مسوولان پدیده را برای جدایی راضی کند می تواند سرخپوش شود.

    در همین راستا شنیده می شود که مبلغ رضایتنامه او حدود ۲ میلیارد است.

    یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در فهرستش ۴ مدافع را به باشگاه معرفی کرده تا دو نفر از آنها جذب شوند. در نهایت باید دید در این زمینه چه اتفاقی رخ خواهد داد چرا که همانطور که مسوولان تیم اعلام کردند، پرسپولیس دنبال فنی ترین و اقتصادی ترین خرید است.

    همزمان با جذب مدافع، خرید هافبک نفوذی و مهاجم هم در دستور کار پرسپولیس قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *