×
×
جدیدترین‌‌ها

صالحی امتیازآورترین بازیکن والیبال ایران در دیدار با ایتالیا شد

  • کد نوشته: 15278
  • مرداد 8, 1400
  • در مسابقه تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا، دریافت‌کننده ایران بیش از دیگر بازیکنان امتیاز گرفت.
    صالحی امتیازآورترین بازیکن والیبال ایران در دیدار با ایتالیا شد

    به گزارش نخست نیوز، تیم ملی والیبال ایران امروز(جمعه) در سومین بازی خود در المپیک توکیو با نتیجه سه بر یک مقابل ایتالیا شکست خورد.

    میثم صالحی در این بازی ۱۳ امتیاز با حمله، یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع ۱۴ امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن ایران شد. میلاد عبادی‌پور هم با ۸ امتیاز از حمله، ۲ امتیاز از دفاع روی تور، ۲ امتیاز از سرویس و صابر کاظمی با ۱۰ امتیاز حمله و ۲ امتیاز سرویس هرکدام ۱۲ امتیاز کسب کردند و دیگر بازیکنان امتیازآور ایران بودند.

    در سوی مقابل، عثمانی خوانتورنا و ایوان زایتسف به ترتیب ۲۰ و ۱۲ امتیاز برای ایتالیا کسب کردند.

    ایران در بازی امروز ۵۲ امتیاز با حمله، ۹ امتیاز با دفاع روی تور، ۵ امتیاز با سرویس، ۲۹ امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع ۹۵ امتیاز گرفت. ایتالیا هم ۵۴ امتیاز با حمله، ۱۰ امتیاز با دفاع روی تور، ۵ امتیاز با سرویس، ۳۲ امتیاز با اشتباه بازیکنان ایران و درکل ۱۰۱ امتیاز به دست آورد.

    مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

    ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *