×
×
جدیدترین‌‌ها

ایران با خانواده‌های جان باختگان آتش‌سوزی ترکیه ابراز همدردی کرد

  • کد نوشته: 15267
  • مرداد 8, 1400
  • سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام همبستگی جمهوری اسلامی ایران با دولت و ملت کشور دوست و برادر ترکیه و ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای یاری رسانی به دولت و مردم ترکیه را اعلام کرد.
    ایران با خانواده‌های جان باختگان آتش‌سوزی ترکیه ابراز همدردی کرد

    به گزارش نخست نیوز به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب‌زاده از وقوع آتش‌سوزی گسترده در بخشی از جنگل‌ استان‌های جنوبی ترکیه که منجر به بروز خسارات گسترده مادی و جان باختن و آسیب به تعدادی از شهروندان این کشور شد، ابراز تاسف کرد.

    خطیب زاده ضمن اعلام همبستگی جمهوری اسلامی ایران با دولت و ملت کشور دوست و برادر ترکیه و ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای یاری رسانی به دولت و مردم ترکیه را اعلام کرد.

    به رغم گذشت بیش از ۴۸ ساعت از آغاز حریق در جنگل‌های مناطق مختلف غرب، جنوب غرب و برخی مناطق جنوبی ترکیه نیروهای اطفای حریق هنوز موفق به کنترل آتش‌سوزی در برخی مناطق نشده‌اند.

    در این آتش سوزی تاکنون صدها هکتار از اراضی جنگلی نابود شده و حریق در برخی شهرهای همانند ماناوگات موجب از بین رفتن ده‌ها واحد مسکونی شده است.

    بر اثر این آتش سوزی تاکنون دستکم چهار نفر جان خود را از دست دادند ولی به گفته مسئولان احتمال افزایش تلفات جانی وجود دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *