×
×
جدیدترین‌‌ها

بازی‌های روستایی صاحب لیگ شدند

  • کد نوشته: 15085
  • مرداد 6, 1400
  • دکتر امیری خراسانی ریاست فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی محلی که برای شرکت در مجمع سالیانه هیات‌های استان خراسان رضوی شرکت کرده بود گفت : لیگ رشته‌های هفت‌سنگ و چوب کشی را به‌زودی برگزار می‌کنیم و در خاتمه تیم‌های اول تا 16 به لیگ برتر و 16 تیم بعد به لیگ دته یک می‌روند . […]

    بازی‌های روستایی صاحب لیگ شدند

    دکتر امیری خراسانی ریاست فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی محلی که برای شرکت در مجمع سالیانه هیات‌های استان خراسان رضوی شرکت کرده بود گفت : لیگ رشته‌های هفت‌سنگ و چوب کشی را به‌زودی برگزار می‌کنیم و در خاتمه تیم‌های اول تا 16 به لیگ برتر و 16 تیم بعد به لیگ دته یک می‌روند . باید تصریح کنم این رقابت‌ها مربوط به خانم‌ها و آقایان می‌شود. از سال بعد هر استان می‌تواند یک تیم با مربی درجه 2 روانه بازی‌ها بکند . دکتر امیری می‌گوید امسال برای اولین بار کلاس مربیگری درجه 2 کشور درجه 2 هستند . من امیدوار هستم با این روز ملی چند سال آینده داوران و مربیان کشور ما به درجات بین‌المللی برسند . در حال حاضر برخی از ورزشکاران رشته‌های کلاسیک دارای تجهیزات عالی هستند و همین حرکت نوید روزهای بهتری در بخش داوری و مربیگری می‌دهد. دکترامیری ضمن عذرخواهی از روسای هیات‌های افزود با شرایط کنونی ماهم در تنگنا هستیم اما سعی و تلاش می‌کنیم تا حدودی مشکلات را مدیریت کنیم . بودجه امسال ما یک میلیارد  600 میلیون تومان بوده و تنها می‌توانیم رقم‌های کمی به استان‌ها بدهیم به‌طور مثال سهیم استان شما 4 میلیون تومان است که میدانیم بسیار ناچیز است . با فعالیت خوب و درست آقای خوش‌باطن و همکارانشان و حمایت‌های درست و اصولی آقایان فرزاد فتاحی مدیرکل و جبار قوچانژاد معاونت ورزش ایشان هیات شما جزو برترین‌های کشور قراردارد و مدیریت خوب و قابل قبولی دارد .

    من واقفم باراصلی کار بر دوش عزیزان در روستا بخش و شهرستان است لذا از همه شما سپاسگذاری میکنم البته هدیه ای ناچیز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که تقدیمتان می‌گردد .

    دکتر امیری رییس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی محلی تصریح کرد به‌زودی در مسابقات کشتی‌های سنتی مناطق ایران و وفوتووالی تصویب‌شده و اجرایی خواهد شد . ضمنا با هماهنگی تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و در صورت توافق مسابقات مختلف لیگ ما در دهه کرامت به‌صورت متمرکز در مشهد و قم برگزار و خاتمه آن‌هم در روز فرخنده ولادت حضرت ثامن الحج باشد. البته لیگ‌های بانوان در قم پیش‌بینی‌شده است . ما 40 هزار روستا در کشور داریم هزینه مسابقات ما بسیار ناچیز است از صاحبان صنایع و بخش خصوصی تقاضا می‌کنم تیم داری می‌کنند زیرا این قشر بسیار واجد شرایط هستند و کار برای آنان همانند فرایض دینی است در خصوص بیمه ورزشی که به رقم نفری 40 هزارتومن  رسیده گفت با فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت شده و قراراست برای روستاها قیمت‌ها بازنگری شود. در مجمع سالیانه هیات‌های خرسان رضوی دکتر فرزاد قتاحی – جبار قوچانژاد و خوش‌باطن به همراه تنی چند از روسای هیات‌ها شهرستان‌ها حضور داشتند .

    مسابقات استانی در دو قسمت زیر 75 هزار نفر و بالا 75 هزار نفر برگزار می‌گردد و سال قبل شهرستان خواف در قسمت بالای 75 هزار نفر مقام نخست به دست آورد که با لوح تقدیر از آنان تقدیر شد و شهرستان بجستان با کمتر از جمعیت 75 هزار نفر اول شد . دکتر فتاحی مدیرکل ورزش گفت با لیگ‌های اداره کل و تخصیص بودجه نسبتا مناسب 40 سالن در حال ساخت برای روستاییان داریم که در مراحل پایانی است و 8 زمین چمن مصنوعی که تاکنون افتتاح‌شده است . وی هم از مدیریت خوب و تلاش همگانی آقای خوش‌باطن و همکارانشان تشکر و تقدیر کرد و اشاره کرد اگر امسال مقام سوم کشور را به دست آوردیم مطمئن هستند سال بعد به همان جایگاه نخست کشور خواهیم رسید . دکتر فتاحی گفت ما 32 شهرستان داریم و تلاش می‌کنیم با بهترین برنامه‌ریزی در بخش‌های ورزشی – قهرمانی – فرهنگی کارکنیم و تاکنون 308 برنامه اجرا و توسط کمیته ارزیابی مورد قرارگرفته است .

    اکبری رییس هیات بجستان که جزو بهترین‌های استان هستند خطاب به ریاست فدراسیون گفت هیات‌های ما در تنگنا هستند هرچند جناب مدیرکل و خوش‌باطن بسیار کار می‌کنند اما جوابگو و کافی برای جمعیت مشتاق و علاقه‌مند روستا نیست. وی درخواست کرد مسابقات نوجوانان و جوانان که در زمان امتحانات برگزار می‌شود به زمان دیگری موکول می‌شود .

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *