×
×
جدیدترین‌‌ها

قدردان رای ملت باشیم

  • کد نوشته: 14129
  • تیر 29, 1400
  • نخست نیوز – هنوز چند روز از انتصابش به دبیر کل فدراسیون فوتبال نگذشته بود که به  کسانی که به وی  تبریک گفته بودند ،تماس گرفت و تشکر کرد و استمداد دعا در حرم رضوی کرد. بیشتر خوانندگان حسن کامرانی فر را می شناسند ،کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۵ […]

    قدردان رای ملت باشیم

    نخست نیوز – هنوز چند روز از انتصابش به دبیر کل فدراسیون فوتبال نگذشته بود که به  کسانی که به وی  تبریک گفته بودند ،تماس گرفت و تشکر کرد و استمداد دعا در حرم رضوی کرد.

    بیشتر خوانندگان حسن کامرانی فر را می شناسند ،کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۵ و تنها کمک داور ایرانی که در جام های جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و ۲۰۱۴ برزیل به عنوان کمک داور حضور داشته‌است. وی پس از بازنشستگی به مدت یک سال از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بود و هم‌اکنون به عنوان ناظر و مدرس داوری AFC فعالیت دارد. وی در روز ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون منصوب شد.

    کار وی از این جهت اهمیت دارد که بایستی الگو برای سایر مدیران شود ،چراکه برخی هستند تا به جایی می رسند چنان شیفته میز و مقام می شوند که همه چیز را به فراموشی می سپارند ،حتی قول هایی که به مردم دادند!

    شماره تلفن خویش را تغییر می دهند و به منشی دفترشان می گویند که به ارباب رجوع بگویند که جلسه دارند! درحالیکه در اتاق شان تنها نشسته و چای می نوشند.

    مدیران عزیز که با رای مردم برگزیده شدید ،بدانید که مسوولیتی برعهده شما است که به گفته بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ،به نوعی بیت المال می باشد و همه ما می دانیم مسوولیت خطیر برعهده مدیران می باشد.

    امید است که همه مدیران کنونی و آتی ،قدردان انتخاب مردم شریفی باشند که در موقعیت کنونی جامعه ،چشم به تلاش این افراد بستند.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *