×
×
جدیدترین‌‌ها

مقامات و شخصیت‌ها انتصاب رییس جدید قوه قضاییه را تبریک گفتند

  • کد نوشته: 12496
  • تیر 12, 1400
  • جمعی از مقامات و شخصیتهای کشور، در پیام‌هایی جداگانه انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست دستگاه قضا تبریک گفتند.
    مقامات و شخصیت‌ها انتصاب رییس جدید قوه قضاییه را تبریک گفتند

    به گزارش نخست نیوز، در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه، شمار دیگری از مقامات و شخصیت‌ها این انتصاب را تبریک گفتند.

    در متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای ” به عنوان ریاست قوه قضاییه آمده است: با تقدیم احترام؛ اعتماد مقام معظم رهبری و انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست قوه قضائیه از سوی نمایندگان مکرم ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور به جنابعالی که برخاسته از متن آن نهاد خطیر هستید، تبریک و تهنیت می‌گویم.

    در ادامه این پیام آمده است: سوابق ارزشمند و تجارب گرانسنگ شما در سطوح مختلف قضاوت و مدیریت در دستگاه قضایی و روحیه جهادی و مردمی شما امید همه ما را در ادامه مسیر روشنی که در سال‌های گذشته آغاز شده است؛ دوچندان می‌کند. انشاالله با الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و امداد ارواح مطهر شهدا و امام شهدا در راه تحقق  انتظارات رهبر حکیم انقلاب اسلامی که مطالبه عموم مردم انقلابی ایران اسلامی است، توقیقات روزافزون بهره‌تان خواهد شد.

     انتصاب اژه‌ای نویدبخش تعمیق عدالت گستری و ارتقای سرمایه اجتماعی خواهد بود

    حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه هم در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای اظهار کرد: حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سپردن سکان قوه قضاییه به جنابعالی که در زمره بزرگ مردان مصمم، صادق، قاطع و موفق دستگاه قضا می‌درخشید را تبریک عرض می‌کنم.

    در ادامه این پیام آمده است: بی ‌شک این انتصاب مبارک فرصت نوینی برای اجرای همه جانبه سند تحول قضایی و جهت گیری های بیانیه گام دوم انقلاب قلمداد و به مدد تجارب ارزشمند و کارنامه درخشان آن برادر فاضل طی چهار دهه خدمت و نقش آفرینی های موفق و ماندگار در دستگاه قضا، نویدبخش تعمیق خط عدالت گستری و رویکرد فسادستیزی، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی نظام و پاسخ به انتظارات رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به ویژه نیروهای کارآمد، صالح و پاکدامن قوه قضاییه خواهد بود.

    حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس هم در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای نوشت: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به تعهد، انقلابی‌گری، سوابق درخشان، شایستگی و روحیه جهادی در حوزه فعالیت‌های قضائی شما برادر عزیز است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

    در ادامه این پیام آمده است: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که نقش بسیار کلیدی در خصوص مبارزه با انواع مفاسد، گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع، تقویت و ارتقاء سرمایه اجتماعی برای کشور و همچنین صیانت و حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد. تحول در روندهای قضایی یکی از دغدغه‌های مهم امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و به ویژه شهید آیت‌الله بهشتی بود.

    در این پیام تاکید شده است: بی‌شک حضور جنابعالی در مسئولیت جدید با توجه به شناخت دقیق و عمیقی که از این عرصه دارید و تجارب ارزشمندی که از آن برخوردارید، موجب تقویت روند امیدبخش و افتخارآمیز تحول در قوه قضائیه خواهد شد که در دوره‌های قبل به خصوص در دوره اخیر شروع شد و موجبات تحسین و رضایت رهبر عزیزمان را فراهم ساخت.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *