×
×
جدیدترین‌‌ها

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در ایلام:
۱۳۹۴۷ داوطلب کنکور در ایلام باهم به رقابت می پردازند

  • کد نوشته: 12005
  • تیر 6, 1400
  • ایلام-نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام گفت: ۱۳ هزار و ۹۴۷ داوطلب کنکور در استان ایلام باهم به رقابت می پردازند.
    ۱۳۹۴۷ داوطلب کنکور در ایلام باهم به رقابت می پردازند

    مصطفی نعمتی در گفتگو با نخست نیوز اظهار کرد: کارت کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، از ششم تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

    وی افزود: این آزمون از روز چهارشنبه ۹ تیرماه تا روز شنبه ادامه خواهد داشت، در استان ایلام ۱۳ هزار و ۹۴۷ داوطلب وجود دارد که همانند سال‌های گذشته تعداد داوطلبان خانم بیشتر است.

    وی ادامه داد: در مورد نحوه برگزاری آزمون در شرایط کرونایی در سایت سازمان سنجش سامانه‌ای تعریف شده که داوطلبی که علائم کرونا دارند یا اینکه مبتلا به کرونا شدند در این سایت بتوانند فرم خود اظهاری را پر کنند، برای این افراد شرایط ویژه ای را در نظر گرفته شده و در داخل بیمارستان شهید مصطفی ایلام از این داوطلبان آزمون گرفته خواهد شد.

    نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام: عنوان کرد: اگر چنانچه داوطلبی در روز آزمون علائمی داشته باشد در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده که در سالن‌ها و حوزه‌ها جداگانه از این افراد آزمون گرفته خواهد شد.

    نعمتی بیان کرد: اما آنچه که مهم است اینکه داوطلبان شرایط را حتماً رعایت کنند اگر افرادی که علائم دارند یا مشکوک هستند حتماً به پزشک مراجعه کنند و اگر تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی را داشته باشند، از این افراد آزمون به صورت جداگانه گرفته خواهد شد.

    وی گفت: تمام تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری کنکور در استان اندیشیده شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *