×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس سازمان حشد شعبی:
«حشد شعبی» یک شاخه نظامی مهم در عراق محسوب می‌شود

  • کد نوشته: 11890
  • تیر 5, 1400
  • رییس سازمان «حشد شعبی» عراق در سخنانی اظهار داشت: حشد شعبی یکی از شاخه های نظامی مهم در عراق محسوب می شود.
    «حشد شعبی» یک شاخه نظامی مهم در عراق محسوب می‌شود

    به گزارش نخست نیوز به نقل از سومریه نیوز، «فالح الفیاض» رییس سازمان حشد شعبی سخنانی را در خصوص این گروه مقاومتی مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: «حشد شعبی» یکی از شاخه‌های نظامی مهم عراق محسوب می‌شود.

    بر اساس این گزارش، رییس سازمان حشد شعبی در ادامه یادآور شد: گروه حشد شعبی یک نهاد نظامی مرتبط با نیروهای مسلح عراق است و تحت امر فرماندهی کل عملیات مشترک فعالیت می‌کند.

    الفیاض در ادامه تصریح کرد: ملت عراق هسته اصلی حشد شعبی را تشکیل می‌دهد. وی پیشتر نیز گفته بود: حشد شعبی در آینده تضمین کننده حمایت از حاکمیت ملی عراق است. همه عراقی‌ها باید از جایگاه سازمان حشد شعبی حفاظت و حراست کنند.

    رییس سازمان حشد شعبی در ادامه سخنان خود یادآور شد: جایگاه کنونی حشد شعبی با خون و جهاد به دست آمده است. از همین روی، همگان باید دست به دست هم دهند تا خدشه‌ای به جایگاه حشد شعبی وارد نشود.

    چندی پیش هم «احمد عبدالساده» کارشناس عراقی تأکید کرده بود: برخی به دنبال آن هستند تا نیروهای حشد شعبی را تضعیف کنند. هدف اصلی و اساسی از تضعیف نیروهای حشد شعبی در برهه کنونی تقویت داعش در عراق است.

    این کارشناس عراقی در ادامه اظهار داشت: طی روزها و هفته‌های اخیر شاهد آن هستیم که سلسله اقدامات تروریستی علیه حشد شعبی در نقاط مختلف عراق تشدید شده است. این نشان می‌دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه در جریان است.

    وی همچنین عنوان کرد: تمام کسانی که با حشد شعبی مبارزه می‌کنند و برای تضعیف آن تلاش می‌کنند، حامی داعش هستند. پیشتر نیز «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرده بود که مقابله با حشد شعبی پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *