×
×
جدیدترین‌‌ها

منتظری در جمع خبرنگاران:
تخلفات انتخاباتی خیلی زیاد نیست

  • کد نوشته: 11232
  • خرداد 28, 1400
  • دادستان کل کشور با بیان اینکه خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد،گفت: مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود، مساله قطع سیستم است.
    تخلفات انتخاباتی خیلی زیاد نیست

    به گزارش نخست نیوز، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران، گفت: امروز، روز بسیار ارزشمند و مبارکی برای ملت ایران بود. گزارش‌هایی که ما در سراسر کشور داشتیم، حاکی از این است که استقبال تا به حال خوب بوده است و امیدواریم تا پایان ساعات رأی گیری، کسانی هم که حضور پیدا نکردند، حماسه دیگری را بیافرینند.

    وی بیان کرد: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد. مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود، مسئله قطع سیستم است.

    دادستان کل کشور تصریح کرد: مشکل قطع سیستم در ساعات اولیه رأی گیری مقداری برای مردم مشکل ایجاد کرد که امیدواریم انشاءالله تعمدی در کار نبوده باشد و انتظار بود قبل از اینکه انتخابات شروع شود، سیستم ها را کاملاً آزمایش و امتحان می کردند. البته گفتند که امتحان کردند ولی اختلالی که به وجود آمده است، کمی قابل تامل است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

    منتظری اظهار داشت: در ارتباط با مسائل امنیتی تاکنون گزارشی دریافت نکرده ایم و امیدواریم تا پایان ساعت رأی‌گیری هم هیچ حادثه‌ای اتفاق نیفتد و مردم بتوانند در آرامش کامل آرای خود را به صندوق بیندازند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *