×
×
جدیدترین‌‌ها

مسئولان و مقامات لشکری،
واکنش‌ها به شهادت یک «مجاهد بزرگ»؛ راه «نصرالله» ادامه دارد

  • کد نوشته: 108446
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳
  • در پی شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل این جنبش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت،‌ مسئولان و مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند.
    واکنش‌ها به شهادت یک «مجاهد بزرگ»؛ راه «نصرالله» ادامه دارد

    به گزارش نخست نیوز، در پی حملات دیروز ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت که علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت، حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز-شنبه-هفتم مهر ۱۴۰۳ در بیانیه‌ای تایید کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

    در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن به قافله جاویدان شهدا پیوسته است.

    پیام‌های تسلیت برای شهادت سید حسن نصرالله را می توانید در این گزارش مرور کنید.

    *‌ مسعود پزشکیان  در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمیع مستضعفین و آزادگان جهان با بیان اینکه فقدان شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت و در رأس آنها رهبر جاویدالاثر حزب‌الله شهید سید حسن نصرالله، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند، گفت: ما اینگونه آموخته‌ایم که فرماندهی از آن خداست. مسیر الهی هیچ‌گاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی‌ماند و این زمین به بندگان صالح خدا به ارث خواهد رسید.

     

    رئیس جمهور  تصریح کرد: جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که فرمان این حمله تروریستی از نیویورک صادر شد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند خود را از هم‌دستی با صهیونیست‌ها تبرئه کنند.

    *‌ حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در پیام خود خاطرنشان کرد: اگر چه داغ وداع با سید مقاومت، سید حسن نصرالله عزیز، این سلاله پاک رسول‌الله (ص) و این عبد صالح که بهره‌مند از فضائل کثیر بود، سخت و جانکاه است، اما به کوری چشم دشمن صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم جنایت‌پیشه، حزب‌الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ‌تر، طی‌طریق خواهد کرد و به حول و قوه الهی، بر برگه‌ی انحطاط و انقراض صهیونیست‌های انسان‌نما، توشیح نهایی را ثبت خواهد کرد.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *