×
×
جدیدترین‌‌ها

رهبر انقلاب در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس ،
امروز جرات حمله به مرز‌های ایران را ندارند

  • کد نوشته: 108153
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳
  • رهبر انقلاب تاکید کردند: امروز به برکت ایستادگی ملت ایران جرات حمله به مرزهای ایران را ندارند و جور دیگری در حال عناد هستند.
    امروز جرات حمله به مرز‌های ایران را ندارند

    به گزارش نخست نیوز،

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت، ضمن تبیین دلایل چرایی آغاز جنگ تحمیلی، به دو عامل «سخن نو» و «جاذبه‌های» جمهوری اسلامی در مقابل نظم فاسد و باطل حاکم بر جهان اشاره کردند و گفتند: دفاع مقدس علاوه بر دفاع ارزشمند از وطن، دفاع از دین و جهاد فی سبیل‌الله بود که اسلام را زنده و ملت ایران را عزیز و روح معنوی را در کشور ترویج کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره شرایط کنونی منطقه و جنایات رژیم صهیونی در غزه و لبنان، مجاهدت و ایستادگی نیرو‌های جبهه مقاومت در فلسطین و حزب‌الله در لبنان را از جنس جهاد فی سبیل‌الله در دوران دفاع مقدس خواندند و تاکید کردند: به‌رغم حوادث تلخ و جنایات رژیم غاصب صهیونی در غزه، کرانه باختری و لبنان، تاکنون پیروز صحنه طرفِ جهاد فی سبیل الله بوده است و به توفیق الهی پیروز نهایی این صحنه، جبهه مقاومت و حزب‌الله خواهند بود.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ابتدا به تبیین چرایی وقوع جنگ ۸ ساله پرداختند.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *