×
×
جدیدترین‌‌ها

عضو شورای شهر مشهد بیان کرد:
نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهداز اولویت های شورای ششم است

  • کد نوشته: 108027
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳
  • عضو شورای شهر مشهد درحاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد گفت: امیدواریم در آخرین سال فعالیت شورای شهرمشهد بزودی طی جلسات مدیریت شهری با شرکت های خودرو سازی به صورت تهاتر به یکی از اولویت‌های این دوره در خصوص نوسازی اتوبوس ها و تاکسی های فرسوده شهر مشهد بپردازیم .
    نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهداز اولویت های شورای ششم است

    به گزارش نخست نیوز، سرور هادیان سید حسین علوی مقدم اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی در مشهد یک بنگاه اقتصادی بسیار عالی در شرق کشوراست و فرصت خوبی به عنوان یک ظرفیت برای شهرمان محسوب می شود که به نظر من شاید آن گونه که باید و شاید به این ظرفیت تاکنون پرداخته نشده است.به طور قطع در سال آخر این دوره شورای شهر به این ظرفیت بیش از پیش خواهیم پرداخت .

    وی افزود:خوشبختانه یکی از نمایشگاه‌هایی که همیشه بیشترین بازدید کننده رادر برداشته است نمایشگاه‌ خودرو است که در حوزه مدیریت شهری ظرفیت‌های خوبی  این نمایشگاه به همراه دارد. بخصوص مجموعه سایپا که همیشه با برندهای خودش در نمایشگاه حضور داشته وفرصت‌های بسیار خوبی در حوزه های سواری و ماشین های سنگین فراهم می کند و ما نیز می توانیم از این بضاعت  در حوزه  ناوگان حمل و نقل مدیریت شهری استفاده کنیم.

    علوی مقدم تاکید کرد: امیدوارم بزودی طی جلسه  مدیران شهری با مدیران سایپا با استفاده از مدل مالی تهاتر از ظرفیت های این شرکت خودرویی بهره ببریم زیرا درحال حاضر شهرداری مشهد و همچنین شهرداری های کلانشهرها از عدم نقدینگی رنج می‌برند. بجز تهران که از کمیسیون ماده ۵ بهره می‌برد و ما عملاً از آن نمی‌توانیم بهره مند شویم لذا می‌توانیم از مدل‌های مالی بسیار خوبی در حوزه تهاتر استفاده کنیم و از ظرفیت‌های سایپا در حوزه حمل و نقل شهری در بحث اتوبوسرانی و تاکسیرانی استفاده نماییم .

    این عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد : نمایشگاه مشهد ظرفیت خوبی دارد و سایپا نیز هر سال با مدل‌های خوبی حضور پیدا می کند و جای خودش را در بین شهروندان مشهد باز کرده است .این در حالیست که این ظرفیت می‌تواند بهتر و بیشتر شود و امیدوارم که این ظرفیت بتواند کمک کندتا دوسویه باشد و مردم مشهد نیز بتوانند از این ظرفیت خوب نمایشگاه خودرو استفاده کنند .

    علوی مقدم تاکید کرد: در بودجه ۱۴۰۳ در شورای شهر نگاهمان این است که به سمت تقویت ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نوسازی آن برویم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *