×
×
جدیدترین‌‌ها

سخنگوی جنبش حماس:
کابینه‌های مختلف رژیم صهیونیستی تفاوتی با هم ندارند

  • کد نوشته: 10790
  • خرداد 24, 1400
  • سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه کابینه های مختلف رژیم صهیونیستی تفاوتی با یکدیگر ندارند، گفت: گزینه ما همچنان همان مقاومت مسلحانه است.
    کابینه‌های مختلف رژیم صهیونیستی تفاوتی با هم ندارند

    به گزارش نخست نیوز به نقل از العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تغییر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کنار رفتن «بنیامین نتانیاهو» از قدرت واکنش نشان داد.

    بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: تکرار فرایند انتخابات در رژیم صهیونیستی یک مسأله را ثابت می‌کند و آن، عمق بحران سیاسی است که این رژیم با آن مواجه است. افزون بر این، صهیونیست‌ها امروز با بحران‌های امنیتی نیز مواجه هستند.

    سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: امروز دیگر هیچکس نمی‌تواند بحران‌های امنیتی در رژیم صهیونیستی را انکار کند. علت این بحران‌ها، تأثیرگذاری اقدامات مقاومتی فلسطین است.

    این مقام حماس همچنین با اشاره به کنار رفتن نتانیاهو از قدرت و نخست وزیری نفتالی بنت در رژیم صهیونیستی، یادآور شد: کابینه‌های مختلف در رژیم صهیونیستی ممکن است ظاهراً با یکدیگر تفاوت داشته باشند اما در واقع، این تغییرات در اشغالگر بودن صهیونیست‌ها تغییری ایجاد نخواهد کرد.

    برهوم افزود: نوع برخورد ما با کابینه‌های مختلف رژیم صهیونیستی یکسان خواهد بود زیرا این کابینه‌ها با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند. تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت مسلحانه است و ما به آن پایبند خواهیم ماند.

    گفتنی است، رژیم صهیونیستی یکشنبه شب رأی گیری درباره کابینه «نفتالی بنت» را آغاز کرد. در همین راستا، «نفتالی بنت» توانست رأی اعتماد کنیست را کسب کند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی شود.

    ۶۰ عضو کنیست به کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنت رأی مثبت دادند و ۵۹ نفر با آن مخالفت کردند. به این ترتیب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ سال متوالی، از قدرت کنار رفت.

    طبق کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی، قرار است بنت به مدت بیش از ۲ سال سمت نخست وزیری را برعهده گیرد و پس از آن «یائیر لاپید» جایگزین وی گردد. در این رأی گیری «میکی لیوی» از حزب «یش عتید» به عنوان رئیس جدید کنیست انتخاب شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *