×
×
جدیدترین‌‌ها

عضو ارشد حماس:
«بنت» باید به تمام شروط مقاومت در پرونده مبادله اسرا پاسخ دهد

  • کد نوشته: 10784
  • خرداد 24, 1400
  • یک عضو ارشد حماس در سخنانی تصریح کرد: نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی باید به تمامی شروط مقاومت در پرونده مبادله اسرا پاسخ دهد.
    «بنت» باید به تمام شروط مقاومت در پرونده مبادله اسرا پاسخ دهد

    به گزارش نخست نیوز به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص نخست وزیری «نفتالی بنت» در رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

    بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: پرونده مبادله اسرا بسیار مهم است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید به مسئولیت خود در این زمینه عمل کند.

    اسماعیل رضوان در ادامه یادآور شد: بنت باید بداند که پرونده مبادله اسرا هیچ ارتباطی با دیگر پرونده‌ها یعنی لغو محاصره غزه و یا بازسازی آن، ندارد. بنابراین، لازم است که به صورت جداگانه در این زمینه تصمیم گیری کند.

    وی اظهار داشت: نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی باید به تمامی شروط مقاومت در پرونده مبادله اسرا پاسخ دهد.

    گفتنی است، ژیم صهیونیستی یکشنبه شب رأی گیری درباره کابینه «نفتالی بنت» را آغاز کرد. در همین راستا، «نفتالی بنت» توانست رأی اعتماد کنیست را کسب کند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی شود.

    ۶۰ عضو کنیست به کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنت رأی مثبت دادند و ۵۹ نفر با آن مخالفت کردند. به این ترتیب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ سال متوالی، از قدرت کنار رفت.

    طبق کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی، قرار است بنت به مدت بیش از ۲ سال سمت نخست وزیری را برعهده گیرد و پس از آن «یائیر لاپید» جایگزین وی گردد. در این رأی گیری «میکی لیوی» از حزب «یش عتید» به عنوان رییس جدید کنیست انتخاب شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *