×
×
جدیدترین‌‌ها

بامداد امروز رخ داد؛
یورش صهیونیست‌ها به قدس اشغالی

  • کد نوشته: 10360
  • خرداد 19, 1400
  • نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز ضمن یورش به نقاطی از «قدس اشغالی» شماری از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
    یورش صهیونیست‌ها به قدس اشغالی

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست بامداد امروز به قدس اشغالی یورش بردند.

    بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی منطقه «سلوان» واقع در قدس اشغالی را هدف قرار دادند. به دنبال این یورش، درگیری شدیدی میان صهیونیستها و فلسطینیان درگرفت. صهیونیستها از گازهای اشک آور و گلوله های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

    شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در جریان درگیری مذکور شماری از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. این اقدامات خصمانه درحالی است که صهیونیستها به تازگی از ترس مقاومت، برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی را لغو کردند.

    در همین ارتباط، به دنبال تهدیدات گسترده مقاومت فلسطین، صهیونیست ها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی عقب نشستند. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل نگرانی های امنیتی، شهرک نشینان نمی توانند این راهپیمایی را برگزار کنند.

    جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای عقب نشینی صهیونیستها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم را شکستی دیگر برای این رژیم قلمداد کرد. این جنبش در بیانیه خود آورده است: لغو راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس اشغالی، شکستی دیگر برای دشمن صهیونیستی و تثبیت این معادله جدید است که قدس خط قرمز است.

    پیشتر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که چنانچه برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی توسط صهیونیست‌ها «نیازمند اعمال تدابیر امنیتی فوق‌العاده و برهم زننده نظم عمومی و فرآیندهای دیپلماتیک (آتش بس در غزه) باشد»، وی خواستار لغو آن خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *