×
×
جدیدترین‌‌ها

مشهد میزبان دور سوم پینت بال کشور شد

  • کد نوشته: 102319
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳
  •  رقابت‌های دور دوم لیگ پینت بال مردان و زنان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید. رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با اعلام این خبر داد .
    مشهد میزبان دور سوم پینت بال کشور شد

    نخست نیوز، مجید خروشی_ وی با اشاره به این‌که شهریورماه میزبان برگزاری مسابقات پینت بال کشور خواهیم بود گفت: در پایان این رقابت‌ها نمایندگان خراسان رضوی در بخش مردان و زنان در جایگاه سوم کشور قرار گرفتند.

    آذریان تصریح کرد: همچنین در مسابقات تک‌به‌تک رنکینگ مردان کشور، سجاد پتویی از مشهد قهرمان شد. شهراد شریفی از مشهد و محمد صائمی از تهران هم به ترتیب رنک دوم و سوم را از آن خود کردند. رضا آذریان افزود: دور دوم لیگ پینت‌بال ایران در سال ۱۴۰۳ در شهر رشت و با میزبانی باشگاه پینت‌بال بلونا، با حضور ۱۶ تیم آقایان و ۵ تیم بانوان به پایان رسید که در این دوره در کلاس الکترونیک حرفه‌ای در رده بانوان تیم داتیس از تهران قهرمان مسابقات شد و تیم‌های خلیج فارس از تهران و تیم آریا از مشهد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. وی یادآور شد: همچنین در دسته برتر بخش مردان تیم داتیس تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم فینیکس تهران نایب قهرمان شد و تیم اسپاد مشهد مقام سوم را کسب کرد‌.در دسته دوم مسابقات هم تیم سینگو بی‌ان‌دی از بندرعباس بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های داتیس پیشکسوتان و تیم اسپاد پارتیزان از مشهد رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. وی با اشاره به این‌که در پایان این رقابت‌ها علیرضا ایثاری از تیم داتیس به‌عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. اضافه کرد: ️ دور سوم مسابقات ۲۰ الی ۲۳ شهریور به میزبانی شهر مشهد و استان خراسان رضوی در باشگاه پینت‌بال سران برگزار خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *