×
×
جدیدترین‌‌ها

روزنامه البلاد:
تیم ملی فوتبال بحرین باید ایران و عراق را تحت فشار بگذارد

  • کد نوشته: 10144
  • خرداد 17, 1400
  • یک روزنامه بحرینی اعلام کرد تیم ملی فوتبال این کشور با پیروزی در بازی امروز مقابل ایران، این تیم و عراق را تحت فشار خواهد گذاشت.
    تیم ملی فوتبال بحرین باید ایران و عراق را تحت فشار بگذارد

    به گزارش نخست نیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین از ساعت ۲۱ امروز دوشنبه در شهر منامه به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا است.

    روزنامه البلاد بحرین در گزارشی با اشاره به شرایط جدولی گروه C و تقابل بحرین و ایران نوشت: «مسابقه امروز برای تیم ملی ما به سرمربیگری سوزا پرتغالی خیلی مهم است. برنده شدن در این بازی به معنای نصف شدن راه صعود مستقیم به مرحله بعد است با یک بازی ضعیف‌تر برای بحرین مقابل هنگ کنگ. بازیکنان ما باید برنده از زمین بیرون بیایند و به بالای جدول رده بندی بروند تا به این شکل فشار را روی عراق و ایران بگذارند که با یکدیگر بازی خواهند داشت.

    بازی امروز بدون شک به سادگی دیدار بحرین با کامبوج نخواهد بود بلکه آزمون واقعی توانایی‌های “الاحمر” (لقب تیم بحرین) برای دستیابی به رویای صعود به جام جهانی است. امیدهای ورزش بحرین به توانایی بازیکنان ما برای تکرار پیروزی برابر ایران مثل بازی رفت زیاد است.»

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *