×
×
جدیدترین‌‌ها

تازه‌ترین اخبار

ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل

ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل

ورود بی سرو صدای ۱۰۰ سرباز به همراه سامانه‌های دفاع هوایی به نیامی، پایتخت نیجر، جدیدترین متحد مسکو در ساحل، ناقوس مرگ حضور نیروهای آمریکایی در کشوری بود که از سال ۲۰۱۳ در این کشور غرب آفریقا مستقر هستند و مهر تاییدی بر عزم نیجر برای تنوع بخشیدن به مشارکت‌های امنیتی خود فراتر از غرب.
کارگر اهرم جهش تولید

کارگر اهرم جهش تولید

امنیت شغلی، احساس اعتماد به نفس یک کارگر است که از ماندن خود سرِ کار به دست می‌آورد و معمولا کارگران به دنبال این هستند که وقتی هر روز صبح از خواب بلند می‌شوند خبر اخراج و یا تعدیل خود نشوند. این دو مقوله برای این قشراز اهمیت بالایی برخوردار هستند و در واقع، احساس ناامنی شغلی ناشی از عدم ثبات شغلی می‌تواند بر سلامت روان افراد تأثیر منفی بگذارد.
هوشیاری نیروی انتظامی

هوشیاری نیروی انتظامی

درست زمانی که انتظار نمی رفت و کسی توقع نداشت ، دشمنان بر طبل ناامیدی می کوبیدند و تلاش داشتند تا نیروی نظامی ایران را در حد بلوف و توان نظامی کشور را فوتوشاپی نمایش دهند ، سپاه پاسداران در حرکتی بزرگ و حساب شده به تمام دنیا نشان دادند که هر حرکتی از سوی دشمنان ایران با پاسخی دندان شکن مواجه خواهد شد.
کارگر، معلم و شعبِ ابی‌طالب!

کارگر، معلم و شعبِ ابی‌طالب!

بی الفبا، کلمه‌ای شکل نمی‌گیرد تا در کلام بنشیند و پیامی را منتقل کند. الفبا آغاز تعامل است. البته پیش درآمدی هم دارد که معلم‌ها با رسم خط‌های کج و راست و نیم‌دایره و.... دستِ نوآموزان را به تحریر الفبا توانا می‌کنند.
دلار بهانه‌ای !!

دلار بهانه‌ای !!

این روزها بهانه آوردن برای هر موضوعی خصوصا قیمت‌ها و گران کردن کالا و محصولات مختلف ، به یک عادت تبدیل شده است.بسیاری از کسبه خرد و کلان ما هنگام مراجعه مشتری برای خریدار کالا از آبغوره یا آبلیمو گرفته تا حبوبات و گلاب و خلاصه هر جنسی ، بهانه قیمت دلار را مطرح می‌کنند.
در تکاپوی زندگی

در تکاپوی زندگی

زندگی گذران زمان و پشت سر گذاشتن پیاپی لحظات نیست بلکه جان دادن و معنا بخشیدن به دقایق و آنات است که از دل آن‌ها فرصت‌های تعالی و پیشرفت حاصل می‌شود. «زندگی» عمر کردن نیست بلکه رشد کردن است عمر کردن کاری است که از همه حیوانات برمی‌آید.
افزایش 47 درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس

افزایش 47 درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس

محمد علی تمدن مدیر کل گمرک شهید شوشتری سرخس به نخست نیوز گفت: در فروردین ماه سال جاری ۳۰ هزار تن کالا به ارزش ۷ میلیون و ۷۷۳ هزار دلار از طریق گمرک مرزی سرخس به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت سال قبل از نظر وزن ۴۷ درصد و از نظر ارزش ۳۷ درصد افزایش یافته است
ورزش رمز سلامتی برای همه گروههای سنی است

ورزش رمز سلامتی برای همه گروههای سنی است

رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت با حضور در هیات دومیدانی و سالن باغبانباشی تمرینات هوازی و فیزیکی را زیر نظر حسن روحی پیشکسوت و قهرمانی دو و میدانی کشور و مسوول کمیته ورزش صبحگاهی هیات ورزش های همگانی استان پشت سر گذاشت .
برگزاری آزمون مدرک تحصیلی علوم قرآنی 14 اردیبهشت
در خراسان رضوی ،

برگزاری آزمون مدرک تحصیلی علوم قرآنی 14 اردیبهشت

نشست خبری نوزدهمین آزمون سراسری اعطا مدارک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و اصحاب رسانه برگزار شد.