×
×
جدیدترین‌‌ها

روحانی در ستاد انتخابات کشور:
مشکلات موجود نباید مانع رأی دادن شود

  • کد نوشته: 11235
  • خرداد 28, 1400
  • رییس‌جمهور گفت: نباید مشکلات و مسایلی که در ذهن مردم است بر حضور در پای صندوق‌های رأی تاثیر بگذارد.
    مشکلات موجود نباید مانع رأی دادن شود

    به گزارش نخست نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور صبح امروز (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات کشور و پس از انداختن رأی خود در صندوق مستقر در وزارت کشور اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی در تمامی حوزه‌های انتخابیه رعایت می‌شود.

    روحانی با اشاره به اینکه هر سال قدم به قدم به الکترونیکی شدن نزدیک‌تر می‌شویم، گفت: اکنون می‌توانیم ببینیم که در سراسر کشور در استان‌های مختلف چه تعداد افراد آمدند و چه تعداد رای دادند و می‌توان تمام این موارد را به صورت الکترونیکی پایش کرد.

    وی افزود: مساله احراز هویت یکی از مسائل مهمی است که به خوبی از طریق سیستم الکترونیکی انجام می‌شود و حتی رأی و شمارش رأی هم در بخش بزرگی از مراکز استان‌ها بصورت مکانیزه انجام می‌شود.

    رییس‌جمهور ادامه داد: ان شاءالله در آینده نزدیک تمام مراحل انتخابات الکترونیکی شود تا به شفافیت بسیار کمک کند.

    روحانی بیان کرد: این انتخابات، بسیار مهم است، علاوه بر اینکه انتخابات شورای شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری در برخی از استان‌ها وجود دارد اما در عین حال مهمترین انتخابات ما، انتخابات ریاست‌جمهوری است.

    وی گفت: اینکه می‌گوییم انتخابات ریاست جمهوری مهم است به دلیل این است که اختیارات و مسئولیت‌های وسیع و سنگینی در قانون اساسی برای رئیس‌جمهور مشخص شده است.

    رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: نباید مشکلات و مسائلی که در ذهن مردم است بر حضور در پای صندوق‌های رأی تاثیر بگذارد.

    روحانی بیان کرد: از زمان ثبت نام تا امروز نباید مشکلات را مدنظر قرار بدهیم، انتخابات مهم است و علیرغم مشکلات موجود باید در انتخابات شرکت کنیم و رای دهیم، ای کاش از روز ثبت‌نام نامزدها تا به امروز هیچ مشکلی نداشتیم و شاهد حضور بیشتری از مردم بودیم.

    وی گفت: مردم ما می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران چقدر اهمیت دارد، ان‌شاء الله امروز تمام ایرانی‌ها و علاقمندان به این سرزمین و نظام خوشحال و دشمنان ما مایوس می‌شوند.

    رییس‌جمهور در پایان گفت: امیدوارم نحوه برگزاری انتخابات و حضور مردم به گونه‌ای باشد که مردم در پایان انتخابات و نتیجه رای‌گیری بسیار خوشحال باشند.

    روحانی در پایان توصیه کرد: اول حفظ سلامت مردم و دوم حفظ مردم را باید اهمیت داد و مواظب باشیم یک رأی جابجا نشده و سلامت مردم نیز حفظ شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *