×
×
جدیدترین‌‌ها

امیرحسین قاضی زاده هاشمی:
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم

  • کد نوشته: 2992
  • فروردین 18, 1400
  • نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت که در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام خواهد کرد.

    کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم

    به گزارش نخست نیوز، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت که در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام خواهد کرد.

    امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به خبرهای مربوط به اعلام نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در انتخابات ثبت نام خواهم کرد و نامزدی من در انتخابات به تایید صلاحیت شورای نگهبان بستگی دارد.

    وی یادآور شد: جریانی در حال ایجاد است که شورای نگهبان را با جوسازی و هوچی‌گری تحت فشار قرار دهند در حالی که ویژگی های رجل سیاسی و مذهبی در قانون مشخص شده است.

    وی درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: من به این پرسش پاسخ نمی دهم، زیرا ما براساس اما و اگرها عمل نمی کنیم و رهبری هم در سخنرانی اخیرشان فرمودند همه ببینید که نسبت به موضوع‌ها صلاحیت دارید یا نه.

    قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ریاست جمهوری یعنی اداره و هماهنگی داخلی و بیرونی کشور که باید با شناخت سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد و امنیت و مسائل اجتماعی و فرهنگی همراه باشد. رئیس جمهور باید برای اصلاح امور برنامه داشته باشد و مسائل را بشناسد همچنین راهبرد مشخصی برای اصلاح داشته باشد و علاوه بر تحول خواهی و شجاعت توانایی برای بسیج کردن در راستای تحول نیز از ویژگی هایش باشد. البته نهایتا فرد باید با نگاه اجمالی به دیگر نامزدها ببنید اصلح است یا نه.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *