×
×
جدیدترین‌‌ها

روایت نوین جنگ نرم

  • کد نوشته: 2965
  • فروردین 18, 1400
  • هر روز صبح یک پیام بسته بندی شده وارد فضای رسانه ای کشور می‌شود و دست به دست در پیام رسان ها و سایت های  مختلف به گردش در می آید و در مسیر خود فکر ها و قلب های زیادی را مجروح می‌کند . بسته هایی که توسط مزدوران رسانه ای دشمن طراحی و […]

    روایت نوین جنگ نرم

    هر روز صبح یک پیام بسته بندی شده وارد فضای رسانه ای کشور می‌شود و دست به دست در پیام رسان ها و سایت های  مختلف به گردش در می آید و در مسیر خود فکر ها و قلب های زیادی را مجروح می‌کند .

    بسته هایی که توسط مزدوران رسانه ای دشمن طراحی و روانه کشور می‌شود. بسته هایی که برای  تهیه آنها دلار و درهم های بسیاری هزینه شده است.

    بسته هایی که محصول زبده ترین کارشناسان جنگ روانی است. بسته هایی که هر کدام یک بخش  نظام را هدف قرار داده و نقطه زنی می‌کنند. بسته هایی که متنوع و جذاب  طراحی شده اند. بسته هایی که دقیقا متناسب حال و روز مردم و کشش افکار عمومی طراحی شده اند.

    بسته هایی که هیچ کسی در صحت آنها تردید هم نمی‌کند چون حرفه ای تهیه شده اند. بسته هایی که  بذر یاس و ناامیدی را در سرزمین دلهای مردم می کارند. بسته هایی که قاتل روحیه کار و تلاش هستند.این بسته ها قاب های مختلف دارند یک روز یک برگ نامه با مهر و امضای وزیر است. یک روز بخش بریده شده ای از سخنرانی یک شخصیت سیاسی و مذهبی است. یک روز فیلمی از فقر و فلاکت یک بخش دور افتاده و روز دیگر افشاگری یک شبهه آقازاده دور افتاده از وطن است.

    البته انتظاری هم از دشمن  نداریم اما گلایه از کسانی است که جاده صاف کن دشمن هستند و به این مهاجم آب و غذا می‌دهند.

    گلایه از افرادی است که در ایست و بازرسی قرار بود جلوی مهاجم و جلوی ورود دشمن را بگیرند. گلایه از آنانی است که قرار بود با افشاگری و روشنگری در مورد این بسته های مسموم مانع از تلفات شوند. گلایه از اشخاصی است که قرار بود زخمی ها را مداوا کنند. گلایه ما از مدیرانی است که قرار بود نحوه مواجهه با این بسته های مسموم را آموزش بدهند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *