×
×
جدیدترین‌‌ها

حاج قاسم پرچمدار بصیرت

  • کد نوشته: 2950
  • فروردین 18, 1400
  • سبب شد تا مردم هوشمند و بصیر و همچنین دشمن شناس ایران، با یک بیانیه چند خطی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سراسر کشور ده‌ها میلیون نفر به صحنه بیایند، ملت ما با این حضور توطئه‌ای را خنثی کردند که راهی برای خنثی کردن آن جز خلق چنین حماسه‌ای نبود.

    حاج قاسم پرچمدار بصیرت

    نهم دی ۱۳۸۸ ، سبب شد تا مردم هوشمند و بصیر و همچنین دشمن شناس ایران، با یک بیانیه چند خطی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سراسر کشور ده‌ها میلیون نفر به صحنه بیایند، ملت ما با این حضور توطئه‌ای را خنثی کردند که راهی برای خنثی کردن آن جز خلق چنین حماسه‌ای نبود.

     یکی از پرچم داران بصیرت شهید سلیمانی بود ،این شهید پیوندی ناگسستنی با معمار انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت و یک دوره ۴۰ ساله مجاهدت کرد آن هم مجاهدتی مبتنی بر بصیرت؛ لذا یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بصیرت در شناخت جبهه حق و باطل بود.

     دهه ولایت و بصیرت فرصت خوبی برای شناساندن جنس بصیرت شهید سلیمانی به جوانان است، اگر امروز ملت ما عزیز و شریف است و عزت دارد و در مسیر قله‌های افتخار حرکت می‌کند، در پرتو همین مجاهدت‌ها می باشد.

    دهه بصیرت و ولایت فرصتی است تا حوادث تاریخی را تجزیه و تحلیل کرد تا بتوانیم از آن برای فهم مسائل امروز بهره ببریم، امروز عده‌ای آگاهانه و غیرآگاهانه به نام دفاع از اسلام علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضع می‌گیرند و در جامعه سوال ایجاد می‌کنند، شهید سلیمانی در یکی از یادواره‌های شهدا خطاب به مردم گفت امروز تنها راه دفاع از اسلام دفاع از ولی فقیه است و این نشان دهنده اوج بصیرت و ولایتمداری ایشان است.

    دشمنان تلاش می‌کنند تا رابطه بین ولایت فقیه و مردم را بر هم بزنند و پیچیده‌ترین تلاش و سناریو در این باره فتنه ۸۸ بود که بر روی آن ۲۰ سال کوشید، ملت ما باید برای رسیدن به قله بصیرت تلاش کنند و بدانند که دشمنان یک راه را تمرکز کرده و آن فاصله بین امت و ولایت است و این دهه بصیرت و ولایت نه صرفاً برای تجلیل بلکه برای تحلیلی، بازگویی، بازخوانی، تبیین و توجه به این موضع دشمنان و حوادث است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *